Polecamy

Warsztaty "Profesjonalna obsługa czytelnika z uwzględnieniem trudnych sytuacji", 24 maja 2018 r.,Warszawa

Data dodania: 19.03.2018

Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich zaprasza na warsztaty pt.: „Profesjonalna obsługa czytelnika z uwzględnieniem trudnych sytuacji”, które odbędą się 24 maja 2018 r. w godz. 10-15 w siedzibie Biblioteki Publicznej m.st. Warszawy Biblioteki Głównej Województwa Mazowieckiego, ul. Koszykowa 26/28.

 

Szkolenie dedykowane jest bibliotekarzom i ma m.in. na celu:

  • zmotywowanie i uświadomienie zbieżności celów dla biblioteki i pracowników,
  • zmniejszenie rotacji personelu,
  • scalenie zespołu i usprawnienie wewnętrznej komunikacji,
  • podniesienie zadowolenia czytelnika (także tzw. trudnego klienta),
  • zapobieganie wypaleniu zawodowemu i rozładowanie stresu

Przeszkolony personel umiejętnie i profesjonalnie radzi sobie z wszelkimi wyzwaniami w pracy a opanowanie technik komunikacji, aktwnego słuchania, radzenia sobie z trudnym czytelnikiem, ułatwia pracę i zmniejsza stres pracowników. Dobrze przygotowany personel tworzy przyjazną atmosferę miejsca pracy oraz przestrzeni publicznej. 

Uczestnicy szkolenia zdobędą:

  • wiedzę z zakresu teorii dobrej obsługi klienta,
  • umiejętności m.in. kontoli własnych emocji w trudnych sytuacjach, sztuki uśmiechania się, aktywnego słuchania, asertywnej postawy i ochrony własnej osoby,
  • chęci stosowania dobrych praktyk i rozwijania swoich kompetencji.

Warsztaty poprowadzi Adam Zajchowski, doświadczony trener, właściciel firmy Free City Group i marki kowalebiznesu.pl, specjalizujący się w szkoleniach z zakresu obsługi klienta, prowadzący szkolenia także z zakresu komunikacji wewnątrzzespołowej i motywacji: dla bibliotek, organizacji pozarządowych, firm i instytucji. Aboslwent socjologii na UMK w Toruniu oraz studiów podypomlomowych na kierunkach: Akademia Rozwoju Umiejności Trenerskich (SWPS w Sopocie) oraz Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (Politechnika Gdańska)

Koszt uczestnictwa w warsztatach to 220 zł + VAT (10% zniżki dla członków SBP).

Cena obejmuje:

  • serwis kawowy,
  • konsultacje z trenerem,
  • kwietniowy numer "Bibliotekarza" z artykułem "Jaki stres w bibliotece?" A.Zajchowskiego,
  • materiały oraz certyfikaty dla uczestników.

Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Serwis SBPSerwis SBP
Projekt SBPProjekt SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP
Partner wspierający SBPPartner wspierający SBP